Deep relaxation - revitalization

Μαθαίνει κανείς να χαλαρώνει συνειδητά. Να στρέφεται προς τα μέσα καθώς ο νους αποχωρίζεται από τα αισθητηριακά κανάλια που τον συνδέουν με τον εξωτερικό κόσμο.

Καθοδηγείσθε στην επίτευξη μιας χαλαρής υποσυνείδητης κατάστασης.

Ο στόχος είναι να ησυχάσουμε τις διακυμάνσεις του συνειδητού νου και να αφυπνίσουμε την ικανότητα θεραπείας του υποσυνείδητου. Ο υποσυνείδητος νους παίζει καθοριστικό ρόλο για τον βαθμό ευτυχίας, ικανοποίησης, επιτυχίας που μπορούμε να νοιώσουμε, είναι δε χίλιες φορές πιο δυνατός από τον συνειδητό.

Στην πρακτική αυτήν το Εγώ παύει να παρεμβαίνει και με αυτόν τον τρόπο, πέρα της βαθειάς χαλάρωσης, αποκτούμε διαύγεια στον τρόπο σκέψης και συμπεριφοράς.

Μέσα από την πρακτική της βαθειάς χαλάρωσης οι μυικές, συναισθηματικές και νοητικές εντάσεις απελευθερώνονται σταδιακά και συστηματικά με αποτέλεσμα ο νους και το σώμα να χαλαρώνουν. Έτσι απομακρύνεται το ενδεχόμενο να εμφανισθούν διαταραχές που ονομάζονται ψυχοσωματικές και οι ήδη υπάρχουσες αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά.

Μυΐκές εντάσεις

Σχετίζονται με το μυικό σύστημα, το νευρικό σύστημα και τους ενδοκρινείς αδένες.

Συναισθηματικές εντάσεις

Προκαλούνται από τα αντίθετα συναισθήματα που εναλλάσσονται καθημερινά στην ζωή μας. Π.χ χαρά-λύπη, επιτυχία-αποτυχία κ.λ.π.

Δεν είναι εύκολο πάντα να εκφράζουμε ελεύθερα τα συναισθήματά μας και άλλοτε αρνούμαστε να τα αναγνωρίσουμε. Έτσι τα καταπιέζουμε και οι εντάσεις ριζώνουν όλο και πιό βαθειά μέσα στον νου. Εντάσεις σαν αυτές δεν είναι εύκολο να απομακρυνθούν με τον συνηθισμένο ύπνο.

Νοητικές εντάσεις

Προκύπτουν από υπερβολική νοητική δραστηριότητα.
Σε όλη την διάρκεια της ζωής μας τα διάφορα βιώματα και εμπειρίες μας καταγράφονται στον νου μας και κάθε τόσο εκφράζονται προς τα έξω, πολλές φορές με έκρηξη και επηρεάζουν το σώμα και την συμπεριφορά μας.